آبگرمکن دیواری

تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان s350

تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان s350
زمان مطالعه: 4 دقیقه

تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان S350 یک اقدام کاملاً تخصصی محسوب شده و از عهده هر فرد و یا مجموعه تعمیراتی بر نمی‌آید. برای انجام چنین عملیات‌های دقیق و حساسی باید حتماً به سراغ مجموعه‌های خبره رفته و یا تعمیرکارانی را در نظر بگیرید که در این زمینه صاحب مهارت و تجربه کافی هستند و فرایندهای مربوط به تعمیرات را با دقت بالا و کیفیت قابل توجه به سرانجام می‌رسانند. در نهایت نیز قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای را از شما درخواست می‌کنند. در غیر این صورت ممکن است وقت و هزینه زیادی را از دست بدهید و باز هم مشکل آبگرمکن دیواری شما حل نشود.

در این مقاله به ارائه مطالبی در زمینه تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان S350 خواهیم پرداخت و رایج‌ترین مشکلات این محصولات را بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

 

تعمیر و سرویس انواع آبگرمکن دیواری سوزان s350

 

برخی از مهمترین اشکالات آبگرمکن دیواری سوزان  S350

آبگرمکن‌های دیواری سوزان از کیفیت بالایی برخوردار شده و کارایی مد نظر مشتریان را نیز دارند. به همین دلیل در حال حاضر عده زیادی از افراد ترجیح می‌دهند این محصولات را انتخاب و خریداری کنند.

با این حال و با وجود برخورداری از کیفیت بالا این آبگرمکن‌ها نیز مانند دیگر محصولات ساخته شده توسط بشر با اشکالات و خرابی‌هایی روبرو می‌شوند و یا ممکن است به مرور زمان و یا در اثر استفاده نادرست برخی از قطعات آن‌ها دچار نقص عملکرد شده و نیاز به تعمیر و تعویض پیدا کنند.

برخی از اشکالات پیش آمده برای این سیستم‌ها رواج بیشتری داشته و ممکن است برای آبگرمکن شما هم پیش بیاید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این مسائل اشاره شده است:

روشن نشدن شمعک

یکی از مهمترین اشکالات آبگرمکن دیواری سوزان به مواقعی مربوط می‌شود که احساس می‌کنید شمعک آبگرمکن شما روشن نمی‌شود. در این شرایط ممکن است بسته بودن شیر پروانه‌ای این محصول به بروز این اشکال کمک کرده باشد و یا دلیل اصلی روشن نشدن شمعک، انسداد و یا گرفتگی در مجرای نازل یا صافی آبگرمکن باشد.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :  نحوه تعویض دیافراگم آبگرمکن بوتان

هرچند شما می‌توانید با مشاهده چنین اشکالاتی بلافاصله خودتان دست به کار شده و به تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان S350 دست بزنید، اما با این حال بهترین کار کمک گرفتن از تعمیرکاران خبره است که در زمینه تعمیرات انواع آبگرمکن دیواری سوزان مهارت و تجربه کافی را دارند.

 

 

تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان s350

 

خاموش شدن شمعک آبگرمکن سوزان s350

اشکال دیگری که نیاز به تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان S350 را ضرورت می‌بخشد خاموش شدن شمعک است که به طور معمول با خراب شدن ترموکوپل اتفاق می‌افتد.

در چنین مواقعی نیز باید به سرعت دست به کار شده و با یک واحد تعمیراتی معتبر تماس حاصل کنید تا کارشناسان آن مجموعه در ابتدای کار به تست ترموکوبل دست بزنند و در صورت خرابی این قطعه آن را تعویض کنند.

اگر تعمیرکار احساس کند که این قطعه نیاز به تعویض و تعمیر ندارد و در سلامت کافی به سر می‌برد، می‌تواند شیر مغناطیسی آبگرمکن را نیز امتحان و بررسی کند و در صورت لزوم به تعویض این قطعه دست بزند.

 

 

تعمیر انواع تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

تعمیر موتورخانه ، مشعل ، انواع آبگرمکن ، فن کویل ، شومینه ، کولر آبی و …

۴۴۶۶۸۹۷۳ ۰۲۱

 

 

عملکرد نادرست الکترود جرقه زن آبگرمکن سوزان s350

بسیاری از افرادی که به منظور تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان S350 با مجموعه‌های تعمیراتی تماس حاصل می‌نمایند، مشکل آبگرمکن را عدم کارکرد صحیح جرقه زن الکترود مطرح می‌کنند.

همان‌طور که می‌دانید در برخی از موارد آبگرمکن‌های دیواری سوزان شمعک نداشته و از یک الکترود برای عملیات جرقه زنی استفاده می‌کنند. ممکن است الکترود جرقه زن بنا به دلایلی از قبیل: شکستگی چینی، جدا شدن اتصال وایر و یا شل شدن این قطعه، تمیز نبودن نوک الکترود و…. عملکرد صحیحی از خود نشان ندهد.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :  عیب یابی آبگرمکن دیواری بوتان

در چنین شرایطی نیاز به تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان S350 به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای است تا در ابتدا الکترود به طور کامل تمیز شود و اگر با این اقدام اشکال پیش آمده برطرف نشد این قطعه تعویض و جایگزین گردد.

 

 

سرویسیار۲۴ در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شماست 

برای تماس کلیک کنید ۰۹۱۹۷۸۴۱۶۶۷

 

 

روشن نشدن مشعل آبگرمکن سوزان s350

ممکن است احساس کنید که با وجود باز بودن شیر آب گرم، مشعل آبگرمکن دیواری شما روشن نمی‌شود. این مسئله در حالت معمول با گرفتگی و یا وجود انسداد در صافی آب به وجود می‌آید.

در چنین شرایطی باید پیش از هر اقدامی صافی را از محل خود خارج کرده و آن را به خوبی تمیز کنید. سپس دوباره آن را نصب نمایید. حتی ممکن است این اشکال با گرفتگی شیپور رگولاتور آبگرمکن پیش آمده باشد.

در این شرایط نیز باید بلافاصله با یک واحد تعمیرات خبره تماس حاصل کنید تا تعمیرکار آن مجموعه با در نظر گرفتن نکات و اصول فنی این قطعه را تنظیم کرده و انسداد آن را برطرف سازد.

برخی از مواقع نیز مشعل آبگرمکن دیواری سوزان به دلیل بسته بودن شیر ربع گرد گاز روشن نمی‌شود که در این موارد نیز باید در ابتدا این قطعه باز شده و به بررسی آن اقدام گردد.

با مشاهده تاخیر در روشن شدن مشعل آبگرمکن، زرد و کوتاه بودن شعله شمعک و…… نیز نیاز به تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان S350 احساس می‌شود و باید این خدمات را از واحدهای تعمیراتی معتبر و با تجربه درخشان به همراه گارانتی دریافت کنید.

 

 

سرویس تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان s350

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.2]

6 دیدگاه در “تعمیر آبگرمکن دیواری سوزان s350

  1. مهشید گفت:

    سلام وقت بخیر . مدل های دیگه آبگرمکن سوزان رو هم تعمیر میکنید ؟ واسه ما شبینه اینه منتهی یه کم مدلش فرق داره

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . بله همه مدل های آبگرمکن سوزان توسط سرویسیاران مجموعه سرویسیار24 ، خدمات تعمیر و سرویس دارند . برای هماهنگی بیشتر با شماره های اعلام شده در ارتباط باشید .

      1. امید گفت:

        سلام ، رادیاتور آبگرمکن دیواری S350 سوزان سوخته لطفاً هزینه تعویض رو می‌فرماید.

        1. ادمین گفت:

          درود بر شما جناب امید ، لطفا برای مشخص شدن هزینه با شماره های اعلام شده تماس بفرمایید تا برای تعویض رادیاتور آبگرمکن دیواری S350 سوزان شما رو راهنمایی کنن

  2. مجید گفت:

    سلام خسته نباشید علت روشن شدن ابگرمکن و سپس دباره خاموش شدن در حین که اب گرم باز هستش از چی میتونه باشه مدل ابگرمکن s115 هستش ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . وقت بخیر جناب اکبری ، در صورتی که خاموش و روشن شدن حین باز بودن آب اتفاق می افتد ، تنظیم نبودن شمعک میتواند محتمل ترین مشکل باشد . در صورت نیاز می توانید با شماره های اعلام شده جهت بازدید حضوری در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *