کولر آبی

نحوه تعمیر کولر آبی

نحوه تعمیر کولر آبی
زمان مطالعه: 10 دقیقه

نحوه تعمیر کولر آبی

کولر آبی یکی از تجهیزاتی است که خصوصا در فصل تابستان به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. در بسیاری از موارد، کولر آبی در فصل های دیگر سال مورد استفاده قرار نمی گیرد. این موضوع، سبب بروز مشکلات و خرابی های کولر آبی می شود. شما می توانید تعمیرات جزئی مربوط به کولر آبی را خودتان انجام دهید، اما تعمیرات تخصصی مربوط به آن را به متخصصان امر بسپارید.

چنانچه نحوه تعمیر کولر آبی به درستی انجام نگیرد منجر به خرابی بیشتر و آسیب دیدن دیگر قطعات آن می شود. به همین علل در این مقاله قصد داریم به برخی از مشکلات رایج و نحوه تعمیر کولر آبی بپردازیم. برای کسب اطلاعات کامل در مورد تعمیر کولر آبی تهران با ما همراه باشید.

 

نحوه تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی

سرویس کولر آبی در 5 مرحله

 

 

مهم ترین مشکلات تعمیر کولر آبی

یکی از مهم ترین مشکلات در ارتباط با تعمیر کولر آبی، بروز اختلال و مشکل در سیم رابط این دستگاه است. در صورتی که پس از بررسی فیوز، هیچ گونه سوختگی یا پارگی مشاهده نشود، باید سیم رابط را نیز در راستای تعمیر کولر آبی مورد بررسی قرار داد. اگر برق در کلید وجود داشته باشد، اما وارد کولر آبی نشود، این به معنای بروز مشکل و عیب در سیم است. در این صورت باید سیم رابط را در اولین فرصت ممکن تعویض کرد.

 

 

 

عیب یابی کولر های آبی در تهران

عیب یابی کولر های آبی در زمان مناسب می تواند در روند رفع مشکلات و انجام تعمیرات بسیار موثر باشد

 

 

 

عوامل گوناگونی در تعمیر کولر آبی مشاهده می شوند که باعث جلوگیری از کار کردن صحیح کولر های آبی و خنک کردن آن ها می شوند. از مهم ترین عواملی که در کار کردن صحیح کولر آبی تاثیر منفی می گذارد، می توان به جمع نشدن آب در پایین کولر آبی، بسته شدن مسیر ورود جریان آب به کولر آبی، بروز گرفتگی و مانع در روزنه های پوشال ها و پاشیده شدن قطره های آب از درون کولر آبی به بیرون اشاره کرد.

در صورتی که در بخش پایین کولر آبی، آب به مقدار کافی جمع نشود، باد کولر آبی خنک نخواهد بود. ممکن است کف کولر آبی سوراخ شده باشد یا مانعی در جریان یافتن آب وجود داشته باشد.

اگر در تعمیر کولر آبی مشاهده کردید که مسیر جریان یافتن آب دچار گرفتگی شده است، می بایست نسبت به بررسی شلنگ و پمپ اقدام کنید. در صورتی که کولر آبی نتواند باد خنک تولید کند، باید ابتدا سامانه آب رسانی را بررسی کنید. صدای پاشیده شدن آب به پوشال های کولر آبی را باید مد نظر قرار دهید.

 

شماره تلفن تعمیرکار کولر آبی در تهران

اگر به تعمیرکار و سرویسکار کولر آبی در تهران نیاز دارید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

09197841667 _ 02144668973     سرویسیار24

 

عیب‌ یابی کولر آبی و تعمیرات کولر آبی در تهران

یکی از نکات مهم برای جلوگیری از آسیب جدی به کولر در هنگام سرویس کولر آبی، آشنایی با عیب‌ها و مشکلاتی است که ممکن است در روند کاری کولر بوجود بیاید. آشنایی با این عیوب به معنای تعمیر آن توسط خود شما نیست چون ممکن است عیب ایجاد شده بسیار فنی باشد و نیاز به حضور متخصصان سرویس یار24 باشد. در ادامه مقاله شما را با بعضی از این مشکلات آشنا می‌کنیم تا بتوانید به موقع جهت تعمیر آن اقدام کنید.

  • کلید‌های کولر عمل نمی‌کنند

هر گاه با زدم کلید، کولر روشن نشد ممکن است علت نرسیدن برق به کولر باشد که این می‌تواند به قطع شدن برق در فیوز بر گردد‌یا اینکه سیم  رابط کولر و کلید دچار مشکل شده باشد و باعث نرسیدن برق به کولر و در نتیجه روشن نشدن آن شود. در این صورت بهتر است اقدام به تعویض فیوز‌یا کابل رابط نمایید.

  • خنک نبودن باد کولر

وقتی با گرم شدن باد کولر مواجه شدید، این علامت را بسیار جدی بگیرید که ممکن است در صورت اقدام به موقع موتور کولر شما بسوزد. هنگامی‌که باد کولر خنک نیست می‌تواند ناشی از آب نرسیدن به کولر باشد که‌یا به خاطر بستن شیر آب است‌ یا پمپ در آبرسانی دچار مشکل شده و‌یا اینکه شیلنگ‌های متصل به پمپ که کار آب پاشی به پوشال‌ها را دارند سوراخ‌یا دچار رسوب شده و پوشال‌ها کاملا خشک شده اند.

  • پاشیدن قطرات آب به داخل

اگر هنگامی که کولر روشن است، همراه باد کولر قطرات آب به داخل پاشیده شود، این امر می تواند ناشی از پاره شدن شیلنگ باشد. در واقع با پاره شدن شیلنگ  آب وارد توربین می شود و در حین چرخش توربین آب به پره های کولر برخورد و همراه باد وارد محیط می شود که در این صورت باید نسبت به تعویض شیلنگ اقدام کنید.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   هزینه سرویس کولر آبی

 

 

تعمیرات کولر آبی در تهران

 

 

خرابی های رایج و نحوه تعمیر کولر آبی

  • * هنگامی که کلید کولر را می زنید، پمپ و کولر کار نمی کند.

گاهی اوقات ممکن است که مشکل اصلی از قطعی فیوز برق باشد، یا اینکه سیم فاز یا نول قطعی داشته باشد. در صورتی که فیوز برق مشکل داشته باشد، فاز به آن میرسد ولی با فشار دادن اهرم، فاز قطع می شود.

نحوه تعمیر کولر آبی: بایستی فیوز تعویض گردد. دلیل دیگر آن احتمالا برق به کولر نمی رسد، مشکل اصلی از سیم کشی است بایستی سیستم سیم کشی را تعویض کنید.

  • * کولر در هنگام کار کردن به جای هوای خنک، هوای داغ می آورد.

اصلی ترین دلیل مشکل آن، کم آبی آن است. که مهم ترین دلایل عمده آن ( شناور رسوب پر از رسوب است یا والو  خراب شده است).

نحوه تعمیر : در صورتی که شناور پر از رسوب باشد با سرکه آن را رسوب زدایی کنید. یا در حالت دیگر اینکه شناور پر از آب است ولی در مسیر انتقال آب مشکل از پمپ آب و یا شیلنگ های رابط می باشد. در اینجاست که تعویض شیلنگ های رابط الزامی است.

 

 

 

 

گاهی اوقات که پمپ نیم سوز می شود و یا هرزگرد پروانه به درستی کار نمی کند.

نحوه تعمیر : برای اطمینان از اینکه پمپ آب این وسیله پرکاربرد سالم است یا سوخته؟ به کمک دو سر سیم که برق داشته باشد پمپ را امتحان کنید.

  • * کیفیت هوای خنک کولر بسیار کم است.

با وجود اینکه که کولر به درستی کار می کند و آبرسانی پمپ هم به درستی انجام می شود ولی کیفیت باد آن کم است اصلی ترین دلایل آن ( سفت یا شل بودن تسمه پروانه است یا کیفیت پایین پوشال ها است).

نحوه تعمیر : بایستی تسمه پروانه را به درستی تنظیم کنید. یا احتمال اینکه پوشال های آن نازک یا پوسیده شده است، لازم است که آنها را تعویض کنید.

  • * موتور کولر خیلی صدا دارد. مهم ترین دلایل اصلی آن ( شل بودن پولی ها و یا خراب شدن آن است، دلیل دیگر آن یاتاقان گشاده شده است، تاب داشتن فن پروانه، موتور فن خراب شده، مشکل تسمه، کولر به درستی تنظیم نشده است.
این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   تفاوت کولر آبی سلولزی با کولر آبی پوشالی

نحوه تعمیر : چنانچه یاتاقان خراب شده باشد با عوض کردن بوش می توان آن را درست کرد. پولی ها اگر شل شده باشند آن را سفت کنید. در صورت خراب بودن تسمه آن را تعویض کنید.

 

سرویسیار24 در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شماست 

برای تماس کلیک کنید 09197841667

 

روغن کاری کولر آبی

همانطور که در متن بالا به نحوه تعمیر کولر آبی را به طور مختصر و مفید توضیح داده ایم. در ادامه این متن به روغن کاری آن می پردازیم. هر ساله قبل از شروع تابستان همراه با نحوه تعمیر کولر آبی و به کمک تعمیر کولر آبی در تهران بایستی روغن کاری کولر آبی هم انجام گردد. با این وجود کمتر کسی را می شناسیم که با نحوه تعمیر کولر آبی و روغن کاری آن آشنایی کامل داشته باشد.

 

 

 

 

یکی از سوالات رایجی که برای بسیاری از ماها پیش می آید این است که بهترین زمان برای روغن کاری کولر آبی و تعمیر کولر آبی در تهران چه زمانی است؟ بدون شک مناسب ترین زمان برای تعمیر کولر آبی قبل از راه اندازی آن است. نکته قابل توجهی که همواره در حین نحوه تعمیر کولر آبی و روغن کاری باید به آن توجه ویژه نمود این است که برق کولر قطع شده باشد و دریچه های کولر را باز کرده باشید.

از آنجایی که یاتاقان ها جزو یکی از اجرای مهم و اصلی کولر به شمار نمی آید ولی روغن کاری اصلی همان روغن کاری یاتاقان ها می باشد. اجزا مکانیکی دیگر هم ضروریست که روغن کاری شوند. همه این عوامل موجب می شود تا کیفیت باد آن بالا برود.

 

 

تعمیر کولر آبی

تعمیر کولر آبی

 

در چه صورت بهتر است موتور کولر آبی تعویض شود؟

تعویض موتور کولر آبی باید در صورتی انجام شود که مشکلاتی مانند افت قدرت، افزایش مصرف انرژی، افزایش صدا و لرزش، افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری و یا خرابی مکرر موتور اتفاق بیفتد.

به طور کلی، موتور کولر آبی باید در صورتی تعویض شود که نشانه های خرابی و عدم عملکرد صحیح آن مشاهده شود. این نشانه ها ممکن است شامل عدم جریان آب، صدای بلند و غیرعادی، لرزش و یا داغ شدن موتور باشد.

در صورتی که موتور کولر آبی به علت خرابی ، نیاز به تعمیرداشته باشد و قابل تعمیر باشد، ابتدا باید مشکلات آن مرتفع شوند. اما اگر موتور دچار خرابی های مکرر شده و نیاز به تعمیرات مکرر داشته باشد، تعویض آن بهترین گزینه است.

همچنین، اگر موتور کولر آبی به دلیل قدمت و یا سایر عوامل از کارایی کمتری نسبت به موتورهای جدید برخوردار باشد، تعویض آن با موتور جدید می‌تواند باعث بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات باشد.

به هر حال، تصمیم در مورد تعویض موتور کولر آبی باید با توجه به شرایط موجود و نیازهای شما اتخاذ شود. برای اطمینان از تصمیم درست، می‌توانید با مشاوره کارشناسان مجرب در این زمینه صحبت کنید و نظرات آن‌ها را در نظر بگیرید.

همچنین، باید به این نکته هم توجه داشت که تعویض موتور کولر آبی در برخی موارد باعث تغییرات در سیستم خنک کننده و همچنین هزینه‌های بیشتری نسبت به تعمیر موتور کولر آبی قبلی می‌شود.

 

 

چرا تعمیر کولر آبی ، باید توسط تعمیرکار کولر باشد؟

زیرا چنانچه نحوه تعمیر کولر آبی به درستی انجام نگیرد منجر به خرابی بیشتر و آسیب دیدن دیگر قطعات آن می شود.

نحوه تعمیر کولر آبی ، اگر کیفیت باد کولر خوب نباشد چگونه است؟

نحوه تعمیر کولر آبی : بایستی تسمه پروانه را به درستی تنظیم کنید. یا ممکن است پوشال های آن نازک یا پوسیده شده باشد، لازم است که آنها را تعویض کنید.

آیا بعد از راه اندازی کولر آبی می توان آنرا روغن کاری کرد؟

بله ؛ ولی بهترین زمان برایروغن کاری کولر آبی قبل از راه اندازی آن است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 100 میانگین: 4.9]

نوشته های مشابه

55 دیدگاه در “نحوه تعمیر کولر آبی

  1. رحمتی گفت:

    من پارسال کولر رو سرویس کامل کردم آیا امسال هم لازمه تا کولر آبی رو سرویس کنیم؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . در صورت سرویس کامل ممکن است نیاز به سرویس اساسی یا تعویض برخی قطعات نباشد ولی پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از خرابی کولر ابی در فصل گرما بازبینی صورت گیرد

  2. ماجدی گفت:

    سلام وقتتون به خیر تمام کارهایی که برای رفع مشکل صدای کولر گفتید رو انجام دادیم صدا کم شده ولی هنوز هست چیکار باید بکنیم؟ آیا شما میتونید مشکل رو رفع کنید؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . در صورتی که طبق موارد گفته شده در مقاله برای رفع صدای کولر اقدام کردید و مشکل برطرف نشده لطفا با سرویسکاران ما تماس حاصل فرمایید تا برای بررسی علت صدای کولر به محل شما مراجعه کنند .

  3. مقدم گفت:

    من پارسال کولرم رو کامل سرویس کردم و هیچ مشکلی هم تا آخر نداشت امسال هزینه سرویس توسط شما چقدر میشه؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . در صورتی که سال قبل کولرتون رو سرویس کامل کردین و مشکلی نداشته نیازی به سرویس کولر نیست . برای استعلام قیمت لطفا با سرویسیاران ما تماس حاصل فرمایید .

  4. موسوی گفت:

    با سلام و خسته نباشید دیروز موتور کولر رو روغن کاری کردم دیروز نرم شده بود ولی امروز باز یه صدایی میده یعنی مشکل چیز دیگه ای هست؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . بروز صدا ممکن است از قسمت های مختلفی ناشی شده باشد تسمه کولر را هم بررسی کنید .

  5. مختاری گفت:

    برای تعمیر کولر آبی بعد از تماس چه مدت زمان میبره تشریف بیارید؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما ، تعیین زمان دقیق حضور سرویسیاران برای تعمیر کولر آبی بعد از تماس شما مشخص خواهد شد . در صورت مشغول نبودن همه سرویسیاران در اسرع وقت نسبت به تعمیر کولر شما اقدام خواهد شد.

  6. مختاری گفت:

    برای تعمیر کولر آبی بعد از تماس چه مدت زمان میبره تشریف بیارید؟

    1. ادمین گفت:

      تعیین زمان دقیق رسیدن سرویسیاران برای تعمیر کولر آبی بعد از تماس شما با مجموعه سرویسیار24 مشخص خواهد شد .

  7. شورآبادی گفت:

    موقع بارندگی از کانال کولر آبی ما آب وارد خونه میشه الآن هم پوشال کولر رو عوض کردیم و هم روغن کاری ولی بادکولر خیلی خنک نیست و روی دور تند هم خیلی قدرت نداره به نظر شما مشکل از کجاست؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما ، با توجه به مواردی که فرمودید تعمیر کولر آبی شما نیاز به بازدید حضوری داره ، لطفا با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید برای ثبت نوبت تعمیر کولر

  8. عنایتی گفت:

    سلام آیا کولر آبی باید بعد از 10 سال تعویض بشه؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما ، اگر در عملکرد کولر تغییری ایجاد نشده باشه نیازی به تعویض کولر نیست و با سرویس کامل می تونید ازش استفاده کنید . در صورتی که بدنه کولر دچار پوسیدگی شدید شده باشه و امکان تعمیر و یا سرویس کولر نباشه باید کولرتون رو تعویض کنید .

  9. سیدزاده گفت:

    چرا کولر آبی ما دور تند و کندش فرق نداره ؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . ممکن است به دلیل شل شدن تسمه کولر باشد . در غیر این صورت احتمالا بلورینگ های محور آسیب دیده . برای هماهنگی جهت بازدید حضوری می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید .

  10. ثمین گفت:

    آیا تعمیر کولر آبی توسط خودمون ایجاد مشکل می کنه ؟ نحوه تعمیر کولر آبی توسط کارشناسان شما متفاوته ؟

    1. ادمین گفت:

      درود دوست عزیز
      در صورتی که شما با نحوه تعمیر کولر آبی آشنایی دارید با رعایت موارد ایمنی مشکلی ایجاد نمیشه ولی ما پیشنهاد می کنیم که در مرحله اول و مهم تر برای حفظ سلامتی و ایمنی شما و در مرحله بعد جلوگیری از دوباره کاری و هزینه اضافی تعمیر کولرآبی را به کارشناسان مجرب در این زمینه بسپارید.

  11. ترنم گفت:

    آیا با دانستن نحوه تعمیر کولر آبی خودمون می تونیم کولرمون رو تعمیر کنیم؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما دوست عزیز .این سوال به طور مکرر از گروه پشتیبان ما پرسیده میشه .اگر شما مهارت و توانایی انجام کارهای فنی رو دارید یا قبلا کاهای تعمیر انجام دادید با رعایت مسائل ایمنی و با استفاده از مقالات و فیلم های آموشی نحوه تعمیر کولرآبی می تونید این کار رو انجام بدید . ولی ما به شما توصیه می کنیم به دلیل وجود خطرات جانی کار تعمیر کولر رو به کارشناسان واگذار کنید.

  12. مانی گفت:

    درود با تشکر بابت مقاله خوبتون ، درباره نحوه تعمیر کولر آبی .اگر بدنه کولر برق داشته باشه مشکل از کجا میتونه باشه؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما دوست گرامی برق گرفتگی در هر سیستمی که با برق کار می کنه از مشکلاتی است که باید سریع برطرف بشه چون احتمال خطر جانی داره و به طور کلی مربوط به سیم کشی های دستگاه است .بنابراین برق گرفتگی در کولر آبی مربوط به موتور و پمپ کولر می باشد .برای تعمیر کولر و برطرف شدن مشکل با تعمیرکاران خبره و مجرب ما تماس بگیرید.

  13. آسوده گفت:

    مقاله نحوه تعمیر کولر آبی بسیار عالی و کاربردی بود .آیا نحوه تعمیر کولر آبی خزر با کولرهای دیگه فرق داره؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما دوست عزیز . رضایت شما باعث افتخار ماست.معمولا نحوه تعمیر تمام برندهای کولر آبی یکسان می باشد و در بعضی جزئیات با هم تفاوت دارند.اگر سوال خاصی درباره نحوه تعمیر کولرآبی خزر دارید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با افتخار شما را راهنمایی نمایند.

  14. مازیار گفت:

    آیا با دیدن فیلمهای آموزشی نحوه تعمیر کولر آبی خودمان می توانیم کولر را تعمیر کنیم یا امکان ایجاد خسارت بیشتر وجود دارد؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . امکانش هست البته اگر فقط سرویس مد نظر باشه و قطعه اسیب دیده نداشته باشید توصیه میکنیم که سرویس کولر رو خودتون انجام بدید . در غیر این صورت بهتره که سرویسکار براتون انجام بده.

  15. نیما گفت:

    خیلی ممنون از مقاله خوبتون خیلی خوب نحوه تعمیر کولر آبی رو توضیح دادین مفید بود برام و تونستم مشکل کولرآبی رو رفع کنم.

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . موفق باشید .

  16. مجید گفت:

    آیا نحوه تعمیر کولر آبی در برندهای مختلف با هم فرق می کنه؟مثلا نحوه تعمیر کولر آبی آبسال با کولر آبی خزر متفاوته؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . به طور کلی تفاوت زیادی در نحوه تعمیر کولر آبی با برندهای مختلف وجود نداره فقط شاید در بعضی از جزئیات مثلا قرار گرفتن قطعات در جاهای مختلف که معمولا با خواندن دفترچه راهنما براتون مشخص میشه .

  17. لاری گفت:

    نحوه تعمیر کولر آبی که بدنش برق داره چطوریه ؟ مشکل از کجا بوجود اومده و دقیقا باید چیکار کنیم؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . اتصال به بدنه باعث این مشکل شده . برای بررسی مشکل باید سرویسکار در محل حضور یابد .

  18. غفار گفت:

    هزینه سرویس کولر آبی 1402 چقدره؟ اگر پوشالها نیاز به تعویض نداشته باشن چقدر هزینه سرویس کمتر میشه؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما دوست عزیز؛
      لیست هزینه سرویس کولر آبی ۱۴۰۲ برای شما ارسال شد. هزینه تعویض پوشال بستگی به سایز و مدل کولرآبی متفاوته در صورت تمایل برای کسب اطلاعات دقیق با تعمیرکاران کولرآبی ما در سرویسیار24 تماس بگیرید.

  19. یاسی گفت:

    اجرت تعمیر کولر آبی چطور مشخص می شود؟ اجرت تعمیرکار برای تمیر قسمتهای مختلف فرق می کند یا فقط قیمت قطعه تعویضی فرق دارد؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما ؛
      به طور کلی اجرت تعمیر کولر آبی با توجه به خرابی کولر تعیین می گردد ولی در ابتدا و قبل از تعمی کولر به شما اطلاع داد می شود.

  20. طالقانی گفت:

    اجرت تعمیر کولر آبی چقدر است؟ آیا نحوه تعمیر کولر آبی در مورد تمام مشکلات یکسان است؟

    1. ادمین گفت:

      درود برشما ؛
      اجرت تعمیر کولرآبی با توجه به نوع مشکل ایجاد شده متفاوت می باشد. در مورد سوال دوم هم اگر درست متوجه شده باشم در مورد مشکلات بوجود آمده نحوه تعمیر کولرآبی متفاوت است.

  21. زهرایی گفت:

    وقتتون به خیر کولرمون موقع کار کردن صدا میداد برای رفع مشکل کولر رو روغن کاری کردیم از اون روز به بعد باد کولر خیلی کم شده ممکنه به خاطر روغن کاری اشتباه باشه یا یک مشکل دیگه برای کولر بوجود اومده؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما ؛
      بله ، احتمال روغن کاری اشتباه وجود داره ولی برای رفع مشکل صدای کولر و بررسی دلیل اون باید کارشناسان ، کولر شما رو بازدید کنند .

  22. مجلسی گفت:

    آیا نحوه تعمیر کولرآبی در هزینه آن تاثیر گذار است؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما ؛
      نحوه تعمیر کولر آبی در قیمت تعمیر تاثیری نداره ولی تعمیر قسمت های مختلف کولر ،قیمتهای متفاوتی دارند.

  23. یونس گفت:

    سلام خسته نباشید کولرآبی موقع کار کردن صدای بلندی میدهد ولی مشکلی به جز صدا ندارد آیا نیاز به تعمیر کولرآبی هست ؟ مشکل از کدام قسمت می تواند باشد؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما ؛

      کولر آبی به دلایل مختلفی صدا می دهد : خشک بودن یاتاقان کولر آبی / تاب برداشتن پروانه / خرابی یاتاقان‌ها / خرابی تسمه پروانه کولر / خرابی موتور کولر آبی / شل شدن پولی‌ها / خوردگی بوشن

  24. صفاری گفت:

    سلام آیا برای تعمیر کولر آبی تعمیر کار مجرب در لویزان دارید؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما ؛
      بله ، سرویسیار 24 در تمامی مناطق تهران و حومه کلیه خدمات از جمله تعمیر کولر آبی را ارائهمی دهد.

  25. ادمین گفت:

    سلام خسته نباشید.اگر با نحوه تعمیر کولر آبی آشنا باشیم و کار تعمیر کولر آبی را به خوبی انجام دهیم می توانیم به عنوان تعمیرکار شما کار کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *