شومینه

شش سوالی که حتما باید از نصاب شومینه بپرسید

نصب انواع شومینه
زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

نصب شومینه یک تعهد بزرگ است که مستلزم زمان، تلاش و تحقیق است. استخدام یک حرفه ای و متخصص  قابل اعتماد یک راه آسان برای به دست آوردن شومینه ایده آل است، اما پیدا کردن چنین فردی همیشه چندان ساده نیست ؛ مگر اینکه، بدانید که چه چیزی باید بپرسید. چه بخواهید بدانید که یک حرفه ای در چه نوع شومینه هایی تخصص دارد یا اینکه آنها فردی هستند که می توانید برای تعمیرات بعدی روی آنها حساب کنید، این سوالات به شما کمک می کند هر بار به پاسخ هایی که به دنبال آن هستید برسید.

 

1- شرایط شما برای نصب شومینه چیست؟

همیشه شما فردی را استخدام کنید که از نظر فنی دارای تخصص و مهارت در نصب شومینه و، واجد شرایط این کار باشد.

اما حتی متخصصان و کارشناسان  نیز می توانند تخصص های متفاوتی داشته باشند. این بدان معنی است که ممکن است یک نفر درشومینه های گاز سوز تخصص داشته باشد، در حالی که فرد دیگری فقط مهارت های لازم برای نصب شومینه هیزمی را دارد. درهر صورت مطمئن باشید سرویسیار 24 مجرب ترین کارشناسان ا در زمینه نصب شومینه دارد.

 

شومینه گازی

شومینه گازی

 

 

2-درباره نصب‌های قبلی بپرسید تا درباره سطح تجربه فعلی نصاب شومینه بیشتر بدانید.

انواع مختلفی از شومینه ها وجود دارد و همه آنها برای نصب صحیح نیاز به مهارت ها، و تخصص های خود را دارند. به طور مثال  شومینه های گازی، چوبی و …

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   علت خاموش شدن شومینه گازی

اگر به عنوان مثال یک شومینه گازسوز می خواهید، یک نصاب مجرب شومینه گازی از یک شرکت معتبر در شهر شما بهترین فرد برای این کار است. از طرف دیگر، یک متخصص شومینه گازی  احتمالاً نمی تواند به شما در نصب شومینه چوبی رویایی شما کمک کند. بنابراین قبل از بستن قرارداد، مطمئن شوید که شرکت منتخب شما در زمینه شومینه متخصص و به روز است.

 

نصب شومینه

نصب شومینه

 

3- چقدرهزینه برای نصب شومینه دارید؟

قبل از تماس با متخصصان شومینه، تحقیق کنید که برای اکثر نصب ها چه هزینه ای  باید بپردازید. هزینه نصب شومینه بستگی به نوع سوخت مصرفی  دارد.پس از تحقیقات لازم ، اگر یک شرکت بسیار کمتر یا بیشتراز مبلغ شما قیمت گذاری کند  ، فوراً متوجه می شوید که چیزی درست نیست ونصب شومینه خود را به شرکت دیگری واگذار کنید.

 

 

4- آیا خدمات شما گارانتی دارد و برای چه مدت؟

گارانتی و تضمین شومینه و نصب آن یکی دیگر از موارد حائز اهمیت است .زیرا گارانتی موجب آسودگی خاطر شما ازکار خواد شد و در صورت بروز مشکل شما از خدمات گارانت بهره مند خواهید شد.

 

گارانتی شومینه

 

5- آیا خدمات دیگری ارائه می دهید؟

شومینه ها برای دوام در طول سال ها نیاز به نگهداری مداوم دارند. پیدا کردن کسی که بتواند شومینه شما را در زمان حال نصب کند و در آینده به حفظ و نگهداری  آن ادامه دهد، یک تیر و دو نشان است. هزینه خدمات تعمیر و نظافت شومینه و همچنین دودکش و بازرسی را استعلام بگیرید. حتی اگر آنها شخصاً ان خدمات را ارائه ندهند، شانس این است که شرکت معتبردیگری را بشناسند که می تواند خدمات تعمیر و نگهداری را به شما ارائه دهد و آن شرکت را به شما معرفی نماید.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   تعمیر فندک شومینه

 

شومینه هیزمی جدید

شومینه هیزمی جدید

 

6- پروژه چقدر طول می کشد تا تکمیل شود؟

نصب شومینه می تواند از یک روز تا دو هفته طول بکشد و به عواملی مانند تنظیمات قبلی و میزان تخریب مورد نیاز بستگی دارد. با درخواست از متخصص خود برای تخمین طول پروژه، از قبل انتظار حدودی این زمان را داشته باشید. یک متخصص واجد شرایط همچنین می تواند به شما بگوید که دقیقاً چه نوع کاری در پروژه انجام می شود و هر کار اصلی چقدر طول می کشد.

 

سرویسیار24 در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شماست 

برای تماس کلیک کنید 09197841667

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 56 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

4 دیدگاه در “شش سوالی که حتما باید از نصاب شومینه بپرسید

  1. پاشایی گفت:

    سلام آیا از نظر اقتصادی تبدیل شومینه هیزمی به گاز سوز به صرفه است یا توصیه می کنید شومینه گاز سوز نو بخریم؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . مشخص کردن هزینه نهایی و تصمیم گیری راجع به به صرفه بودن یا نبودن هر کدام از موارد نیازمند بررسی دقیق هر مورد می باشد . برای بررسی حضوری و هماهنگی با سرویسیاران می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید .

  2. خیری گفت:

    روز به خیر ، ممنون از مقاله خوبتون خیلی راهنمایی کرد ما رو . اگر نصب شومینه رو به شرکت شما بسپاریم چه مدت طول میکشه تا کامل نصب بشه و بتونیم از شومینه استفاده کنیم؟

    1. ادمین گفت:

      درود بر شما . ممنون از اظهار لطف شما . پس از هماهنگی برای مراجعه حضوری ، سرویسیاران در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شما خواهند بود و بسته به شرایط شما و همچنین شرایط طراحی در سریع ترین زمان ممکن نصب شومینه برای شما انجام خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *